Autor: Kaubandus.ee • 26. märts 2021

Uuring: lätlased ja leedukad mõtlevad ostuotsusel keskkonna peale rohkem kui eestlased

Taimse teisipäeva juht Anna Kaplina ja Nordic Milk OÜ kestliku arengu juht Katrin Tamm.
Foto: Laura Oro
Balti riikides hiljuti läbi viidud suuremahulisest Sustainable Brand Index 2021 uuringust selgus, et nii 67% lätlasi kui leedukaid mõtleb ostuotsuse tegemisel jätkusuutlikkusele, eestlastest teeb seda kõigest 64%.

Uuringust selgus, et tarbijad hindasid piimatoodete tootja Tere kaubamärki üheks Eesti jätkusuutlikumaks. Terele omistati teine koht toidutootjate arvestuses ning 5. koht üldjärjestuses, esimese koha saavutas Kalev.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700