Uuring: lätlased ja leedukad mõtlevad ostuotsusel keskkonna peale rohkem kui eestlased
Balti riikides hiljuti läbi viidud suuremahulisest Sustainable Brand Index 2021 uuringust selgus, et nii 67% lätlasi kui leedukaid mõtleb ostuotsuse tegemisel jätkusuutlikkusele, eestlastest teeb seda kõigest 64%.
Taimse teisipäeva juht Anna Kaplina ja Nordic Milk OÜ kestliku arengu juht Katrin Tamm.
Foto: Laura Oro
Uuringust selgus, et tarbijad hindasid piimatoodete tootja Tere kaubamärki üheks Eesti jätkusuutlikumaks. Terele omistati teine koht toidutootjate arvestuses ning 5. koht üldjärjestuses, esimese koha saavutas Kalev.
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.