• 29.03.21, 14:17

Kevad aianduskeskustes: tarbimislangus ja alternatiivsed müügikanalid

Kevad on aianduskeskuste jaoks aasta oodatuim aeg, rohenäpud alustavad siis ettekasvatamisega ja need, kes aianduse alles enda jaoks leidnud, käivad valdkonnaga seotud poodides inspiratsiooni kogumas. Sel aastal on piirangute tõttu kõik teisiti, aiatöödega seonduvate toodete ost-müük toimub erinevaid kaugteid pidi ja alles ilma soojenemine võimaldab täieneva kaubavalikuga välialade avamise.
Videokõnede tegemine kogub Hortese klientide seas populaarsust.
  • Videokõnede tegemine kogub Hortese klientide seas populaarsust.
  • Foto: Aianduskeskus Hortes
Aiandusvaldkonnas tegutsejad kinnitavad, et aasta-aastalt on märgata rohelise eluviisi populaarsuse kasvu järjest nooremate inimeste seas. Paraku on piiratud tingimused toonud kaasa mitmetes tootegruppides tarbimislanguse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele