Autor: Kaubandus.ee • 30. märts 2021

Kantar Emor: E-ostmine on viimase kuuga kasvanud pea kõigis kaubagruppides, enim spordikaupades

Aasta esimeses kvartalis on e-ostjaskond kasvanud pea kõigis kaubagruppides, viimase kuuga on suurima kasvu teinud riiete, spordikaupade, ravimite ja kosmeetika e-ostmine, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Foto: Pixabay.com

Kui detsembris moodustas e-ostjaskond vastava kaubagrupi ostjatest enam kui poole kolmes kaubagrupis, siis märtsis on e-ostjaid rohkem kui tavaostjaid juba viies kaubagrupis. Veebipoodidest ostetakse rohkem kui tavapoodidest kosmeetikat, raamatuid, elektroonikat ja nende lisatarvikuid, parfümeeriatooteid, sisustuskaupu ja mööblit.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700