• 30.03.21, 09:36

Kantar Emor: E-ostmine on viimase kuuga kasvanud pea kõigis kaubagruppides, enim spordikaupades

Aasta esimeses kvartalis on e-ostjaskond kasvanud pea kõigis kaubagruppides, viimase kuuga on suurima kasvu teinud riiete, spordikaupade, ravimite ja kosmeetika e-ostmine, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Kantar Emor: E-ostmine on viimase kuuga kasvanud pea kõigis kaubagruppides, enim spordikaupades
  • Foto: Pixabay.com
Kui detsembris moodustas e-ostjaskond vastava kaubagrupi ostjatest enam kui poole kolmes kaubagrupis, siis märtsis on e-ostjaid rohkem kui tavaostjaid juba viies kaubagrupis. Veebipoodidest ostetakse rohkem kui tavapoodidest kosmeetikat, raamatuid, elektroonikat ja nende lisatarvikuid, parfümeeriatooteid, sisustuskaupu ja mööblit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 12:05
Selveri jõululettidel kolm pidulikku praadi ja söödavad päkapikumütsid – peakokk jagab nippe, kuidas jõululauda stressivabalt planeerida
Jõulud lähenevad ja koos nendega ka mitu suurt küsimust: mida seekord jõululauale panna, kes selle valmis teeb ja kuidas toitu säästlikult planeerida? Selveri lihameistrid ja pagarid on sel aastal aitamas nii traditsiooniliste maitseelamuste kui ka üllatavate uuendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele