Stockmann Eesti ehitab Tallinnasse kaasaegse ja innovaatilise fotostuudio, kus hakatakse looma sisu kõikide Stockmanni koduturgude – Soome, Läti ja Eesti - tarvis, rääkis Stockmanni turunduse ja kliendikogemuse direktor Katre Uibomäe.

- Stockmanni fotostuudio Soomes
Eelkõige leiab fotostuudio rakendust sisu loomiseks e-poodi kui ka turundusmaterjalides, sh ajakirjad, digikanalid. Seni asus sarnane fotostuudio Soomes, Stockmanni logistikakeskuse juures. Otsus tuua fotostuudio Eestisse on osa Stockmanni strateegiast töötada varasemast enam üle 3 koduturu ning leida sünergiaid ja kuluefektiivseid lahendusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.