Amazon liigub Eestile järjest lähemale, aga e-kauplejate poole on teel veel üks hoop
Suured ettevõtted, nagu näiteks Amazon, kasvatavad Eesti e-kaubanduses järjest oma rolli, kuid lisaks kaubandushiiu Eestile lähemale nihkumisele on e-kauplejate poole teel veel üks hoop.
Milline on kohalike tegijate võimalus selliste globaalsete hiidude nagu Amazon vastu, seda küsisime hommikuprogrammis sadadele kaupmeestele e-kaubanduskeskust ehk veebikodu jagava Astri Grupi turundusjuhilt Matthias Vutilt.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.