Kuidas turundus meie ostukäitumist tegelikult mõjutab?
Tarbijakäitumise ja kliendikogemuse ekspert Toomas Danneberg on korduvalt kokku puutunud müüjate pimeda uskumusega sellest, milline on nende klientide ostukogemus. Praktilised vaatlused ja katsed neid veendumusi sageli ei kinnita.
Toomas Danneberg (vasakul) ütleb, et praktilised vaatlused tihti ei kinnita müüjate veendumust sellest, milline on nende klientide ostukogemuse.
Et turunduse jõul tarbija ostuotsuseid tulemuslikult suunata, tuleb esmalt tema mõttemaailma ja käitumist mõista. „Kaasake tarbijaid infot ja andmeid jagama, aga andke neile ka teada, miks on see oluline ja mida nad vastu saavad,“ ütleb Danneberg.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.