• 20.04.21, 15:00

Väikepruulijad arendavad oma söögikohti

Eesti elanikud tarbivad alkohoolsetest jookidest enim õlut ja toitlustusasutused on selle teadmiseks võtnud. Mitmed kohalikud väikepruulikojad on astunud sammu edasi ja omavad nii poodi kui ka restorani, sest nõudlus käsitööõllesortide järele kasvab.
Põhjala õllerestorani on põhjust külastada ka neil, kes võib-olla õllesõbrad ei olegi või on alles avastamas õllemaailma. Majas on lisaks õllerestoranile ka privaatsaun ja saab käia pruulikojas ekskursioonil.
  • Põhjala õllerestorani on põhjust külastada ka neil, kes võib-olla õllesõbrad ei olegi või on alles avastamas õllemaailma. Majas on lisaks õllerestoranile ka privaatsaun ja saab käia pruulikojas ekskursioonil.
  • Foto: Renee Altrov
Põhjala tegevjuhi Enn Pareli sõnul arvestati pruulikoja planeerimisel kohe alguses poe, restorani ja eestlaste jaoks nii olulise saunaga. “Eelnimetatud on väga paljudel väikepruulikodadel üle maailma, eriti rohkelt aga USAs. Olime neid varasemalt palju näinud ja saime aru, kui väga inimestele sellistes kohtades käia meeldib.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele