• 20.04.21, 15:00

Väikepruulijad arendavad oma söögikohti

Eesti elanikud tarbivad alkohoolsetest jookidest enim õlut ja toitlustusasutused on selle teadmiseks võtnud. Mitmed kohalikud väikepruulikojad on astunud sammu edasi ja omavad nii poodi kui ka restorani, sest nõudlus käsitööõllesortide järele kasvab.
Põhjala õllerestorani on põhjust külastada ka neil, kes võib-olla õllesõbrad ei olegi või on alles avastamas õllemaailma. Majas on lisaks õllerestoranile ka privaatsaun ja saab käia pruulikojas ekskursioonil.
  • Põhjala õllerestorani on põhjust külastada ka neil, kes võib-olla õllesõbrad ei olegi või on alles avastamas õllemaailma. Majas on lisaks õllerestoranile ka privaatsaun ja saab käia pruulikojas ekskursioonil.
  • Foto: Renee Altrov
Põhjala tegevjuhi Enn Pareli sõnul arvestati pruulikoja planeerimisel kohe alguses poe, restorani ja eestlaste jaoks nii olulise saunaga. “Eelnimetatud on väga paljudel väikepruulikodadel üle maailma, eriti rohkelt aga USAs. Olime neid varasemalt palju näinud ja saime aru, kui väga inimestele sellistes kohtades käia meeldib.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele