Autor: Kristina Madisson-Laht • 20. aprill 2021

Väikepruulijad arendavad oma söögikohti

Eesti elanikud tarbivad alkohoolsetest jookidest enim õlut ja toitlustusasutused on selle teadmiseks võtnud. Mitmed kohalikud väikepruulikojad on astunud sammu edasi ja omavad nii poodi kui ka restorani, sest nõudlus käsitööõllesortide järele kasvab.
Põhjala õllerestorani on põhjust külastada ka neil, kes võib-olla õllesõbrad ei olegi või on alles avastamas õllemaailma. Majas on lisaks õllerestoranile ka privaatsaun ja saab käia pruulikojas ekskursioonil.
Foto: Renee Altrov

Põhjala tegevjuhi Enn Pareli sõnul arvestati pruulikoja planeerimisel kohe alguses poe, restorani ja eestlaste jaoks nii olulise saunaga. “Eelnimetatud on väga paljudel väikepruulikodadel üle maailma, eriti rohkelt aga USAs. Olime neid varasemalt palju näinud ja saime aru, kui väga inimestele sellistes kohtades käia meeldib.”

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700