Eesti elanikud tarbivad alkohoolsetest jookidest enim õlut ja toitlustusasutused on selle teadmiseks võtnud. Mitmed kohalikud väikepruulikojad on astunud sammu edasi ja omavad nii poodi kui ka restorani, sest nõudlus käsitööõllesortide järele kasvab.

- Põhjala õllerestorani on põhjust külastada ka neil, kes võib-olla õllesõbrad ei olegi või on alles avastamas õllemaailma. Majas on lisaks õllerestoranile ka privaatsaun ja saab käia pruulikojas ekskursioonil.
- Foto: Renee Altrov
Põhjala tegevjuhi Enn Pareli sõnul arvestati pruulikoja planeerimisel kohe alguses poe, restorani ja eestlaste jaoks nii olulise saunaga. “Eelnimetatud on väga paljudel väikepruulikodadel üle maailma, eriti rohkelt aga USAs. Olime neid varasemalt palju näinud ja saime aru, kui väga inimestele sellistes kohtades käia meeldib.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.