DPD Eesti pakkide maht tõusis aastaga ligi kolmandiku
DPD Eesti käive kasvas möödunud aastal 16 protsenti ning kohale toimetati ligi 5,3 miljonit pakki, mis tähendab eelneva aastaga võrreldes kasvu ligi 30 protsenti. Suurenenud mahtude taga on eelkõige viiruse mõjul hüppeliselt kasvanud e-kaubandus.
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss märkis, et lisaks e-kaubanduse aktiviseerumisele mõjutas DPD toimetatud pakkide arvu kasvu kindlasti ka DPD Eesti pakiautomaatide võrgustiku laiendamine.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.