DPD Eesti pakkide maht tõusis aastaga ligi kolmandiku
DPD Eesti käive kasvas möödunud aastal 16 protsenti ning kohale toimetati ligi 5,3 miljonit pakki, mis tähendab eelneva aastaga võrreldes kasvu ligi 30 protsenti. Suurenenud mahtude taga on eelkõige viiruse mõjul hüppeliselt kasvanud e-kaubandus.
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss märkis, et lisaks e-kaubanduse aktiviseerumisele mõjutas DPD toimetatud pakkide arvu kasvu kindlasti ka DPD Eesti pakiautomaatide võrgustiku laiendamine.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.