• 21.04.21, 08:05

Hääbuva kaubandusvormi esindajad: väikesed toidupoed

Neil, kelle kodutänaval asub väike toidupood, on vedanud, sest aeg-ajalt võib mõne esmatarbekauba järele ikka vajadus tekkida. Toidukaupa pakkuvad keldri- ja nurgapoed ilmestavad asumit ja üllatavad sageli tootevalikuga, müüjad-ostjad teavad teineteist nägupidi ja mitte kusagile ei ole kadunud ka vihikusse kirjutamine!
Uue Maailma Toidupood.
  • Uue Maailma Toidupood.
  • Foto: Liis Treimann
Kummalisel kombel tulvab väikeste toidupoodide ustel vastu sarnane lõhn. Selles võib tunda kommidele ja küpsistele, leivale-saiale, pesuvahenditele ning piimatoodetele omast. Suurte ketipoodidega harjunutel pole nendesse asja, sest tooted on suuresti leti taga peidus ja kaardigagi saab maksta vaid ühes kassas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele