Rimi: eestlased on hakanud vähem ostma maiustusi ning karastusjooke
Rimi klientide ostukorvis on viimase aastaga selgelt suurenenud värske töötlemata liha, kala, täisteratoodete, puu- ja köögiviljade ning värskete salatite osakaal, vähenenud on impulsskategooriate müük nagu maiustused ja karastusjoogid.
„2020. aastal kasvasid Rimides tervislike toidukaupade müügimahud, eriti tõusid esile vabapidamisel kanade munad, erinevad vürtsid-ürdid ning puu- ja köögiviljad,“ sõnas Rimi ostudirektor Maris Rannus. „Eesti kauplustes hakati puu- ja köögiviljade grupis enim ostma brokkolit, mille müük kasvas üle viie korra. Mahemune aga osteti kaks korda rohkem.“
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.