• 03.05.21, 08:55

Rimi: eestlased on hakanud vähem ostma maiustusi ning karastusjooke

Rimi klientide ostukorvis on viimase aastaga selgelt suurenenud värske töötlemata liha, kala, täisteratoodete, puu- ja köögiviljade ning värskete salatite osakaal, vähenenud on impulsskategooriate müük nagu maiustused ja karastusjoogid.
Rimides on kasvanud puu- ja köögiviljade müük
  • Rimides on kasvanud puu- ja köögiviljade müük
  • Foto: Raul Mee
„2020. aastal kasvasid Rimides tervislike toidukaupade müügimahud, eriti tõusid esile vabapidamisel kanade munad, erinevad vürtsid-ürdid ning puu- ja köögiviljad,“ sõnas Rimi ostudirektor Maris Rannus. „Eesti kauplustes hakati puu- ja köögiviljade grupis enim ostma brokkolit, mille müük kasvas üle viie korra. Mahemune aga osteti kaks korda rohkem.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele