• 03.05.21, 08:55

Rimi: eestlased on hakanud vähem ostma maiustusi ning karastusjooke

Rimi klientide ostukorvis on viimase aastaga selgelt suurenenud värske töötlemata liha, kala, täisteratoodete, puu- ja köögiviljade ning värskete salatite osakaal, vähenenud on impulsskategooriate müük nagu maiustused ja karastusjoogid.
Rimides on kasvanud puu- ja köögiviljade müük
  • Rimides on kasvanud puu- ja köögiviljade müük
  • Foto: Raul Mee
„2020. aastal kasvasid Rimides tervislike toidukaupade müügimahud, eriti tõusid esile vabapidamisel kanade munad, erinevad vürtsid-ürdid ning puu- ja köögiviljad,“ sõnas Rimi ostudirektor Maris Rannus. „Eesti kauplustes hakati puu- ja köögiviljade grupis enim ostma brokkolit, mille müük kasvas üle viie korra. Mahemune aga osteti kaks korda rohkem.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.11.25, 15:44
Selver kutsub osalema heategevuskampaanias väikeste patsientide heaks
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele