Rimi: eestlased on hakanud vähem ostma maiustusi ning karastusjooke
Rimi klientide ostukorvis on viimase aastaga selgelt suurenenud värske töötlemata liha, kala, täisteratoodete, puu- ja köögiviljade ning värskete salatite osakaal, vähenenud on impulsskategooriate müük nagu maiustused ja karastusjoogid.
„2020. aastal kasvasid Rimides tervislike toidukaupade müügimahud, eriti tõusid esile vabapidamisel kanade munad, erinevad vürtsid-ürdid ning puu- ja köögiviljad,“ sõnas Rimi ostudirektor Maris Rannus. „Eesti kauplustes hakati puu- ja köögiviljade grupis enim ostma brokkolit, mille müük kasvas üle viie korra. Mahemune aga osteti kaks korda rohkem.“
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.