Mitmete tunnustustega pärjatud ja tarbijate poolt hästi vastu võetud väiketootja Puljong OÜ kasvab praegusele keerulisele olukorrale vaatamata ning võtab ette suured plaanid, et veelgi jõulisemalt ka välisturgudel läbi lüüa.

- Helgor Markov laienenud tehases puljongikatla juures
- Foto: Jarek Jõepera
„Koroonakriisi alguses eelmisel kevadel otsustasime riskida ja panna gaasi põhja. Võib öelda, et see on täna meile edu toonud,“ rääkis FoodStudio kaubamärgi all tegutseva Puljong OÜ tegevjuht ja asutaja Helgor Markov. Ta ütles, et nad kaotasid palju HoReCa käivet ekspordi mahtude pealt, kuid tänu sellele, et koduturg ja jaemüük tõusid, suutis ettevõte enda planeeritud kasvu ära teha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.