Kulleri- ja logistikaettevõtte DPD tellitud üle-euroopalisest uuringust selgub, et eriolukorrast tulenevalt kasvas e-kaubandus Euroopa Liidus lausa 27% ning koguni 70% e-ostlejatest kavatseb uute e-ostlemise harjumustega jätkata ka peale eriolukordade lõppu.

- Foto: Rupixen.com / Unsplash
„Nagu Eestis on terves Euroopas toonud viirus ja eriolukorrad suuri muutusi e-kaubanduse valdkonnas. 2019. aastaga võrreldes tekkis möödunud aastal juurde üle 15 miljoni uue e-ostleja. See on suur hüpe. Tuleviku mõttes on aga veelgi olulisem DPD uuringust välja tulnud fakt, et tervelt 70% nendest uutest e-ostlejatest kavatseb netist ostmise juurde jääda ka pärast piirangute lõppu. See tähendab, et kogu e-kaubanduse valdkond teeb sellega mitmeaastase arenguhüppe,“ selgitas DPD Baltikumi äriarenduse juht Margot Heinsalu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Septembris toimub Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi eestvedamisel 11. korda Eesti toidu kuu. Selver liitub traditsioonilise algatusega – pakub mitmetele Eesti toodetele soodsamaid hindu ning tutvustab erinevaid tootjaid ja maitseid, mida võiks proovida.