• 07.05.21, 08:37

Uuring: üle 70% e-ostlejatest kavatseb uute ostuharjumustega jätkata ka peale piirangute lõppu

Kulleri- ja logistikaettevõtte DPD tellitud üle-euroopalisest uuringust selgub, et eriolukorrast tulenevalt kasvas e-kaubandus Euroopa Liidus lausa 27% ning koguni 70% e-ostlejatest kavatseb uute e-ostlemise harjumustega jätkata ka peale eriolukordade lõppu.
Uuring: üle 70% e-ostlejatest kavatseb uute ostuharjumustega jätkata ka peale piirangute lõppu
  • Foto: Rupixen.com / Unsplash
„Nagu Eestis on terves Euroopas toonud viirus ja eriolukorrad suuri muutusi e-kaubanduse valdkonnas. 2019. aastaga võrreldes tekkis möödunud aastal juurde üle 15 miljoni uue e-ostleja. See on suur hüpe. Tuleviku mõttes on aga veelgi olulisem DPD uuringust välja tulnud fakt, et tervelt 70% nendest uutest e-ostlejatest kavatseb netist ostmise juurde jääda ka pärast piirangute lõppu. See tähendab, et kogu e-kaubanduse valdkond teeb sellega mitmeaastase arenguhüppe,“ selgitas DPD Baltikumi äriarenduse juht Margot Heinsalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 11:00
Selveri juhtimiskultuur hoiab meeskonna lojaalse ja motiveerituna
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele