• 07.05.21, 08:37

Uuring: üle 70% e-ostlejatest kavatseb uute ostuharjumustega jätkata ka peale piirangute lõppu

Kulleri- ja logistikaettevõtte DPD tellitud üle-euroopalisest uuringust selgub, et eriolukorrast tulenevalt kasvas e-kaubandus Euroopa Liidus lausa 27% ning koguni 70% e-ostlejatest kavatseb uute e-ostlemise harjumustega jätkata ka peale eriolukordade lõppu.
Uuring: üle 70% e-ostlejatest kavatseb uute ostuharjumustega jätkata ka peale piirangute lõppu
  • Foto: Rupixen.com / Unsplash
„Nagu Eestis on terves Euroopas toonud viirus ja eriolukorrad suuri muutusi e-kaubanduse valdkonnas. 2019. aastaga võrreldes tekkis möödunud aastal juurde üle 15 miljoni uue e-ostleja. See on suur hüpe. Tuleviku mõttes on aga veelgi olulisem DPD uuringust välja tulnud fakt, et tervelt 70% nendest uutest e-ostlejatest kavatseb netist ostmise juurde jääda ka pärast piirangute lõppu. See tähendab, et kogu e-kaubanduse valdkond teeb sellega mitmeaastase arenguhüppe,“ selgitas DPD Baltikumi äriarenduse juht Margot Heinsalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele