Eelmisel aastal suurenes enim jõevähi ja kalamarja müük
Statistikaameti andmetel müüsid kalakasvatusettevõtted 2020. aastal 1039 tonni kaubakala ja -vähki, kokku rohkem kui 4 miljoni euro väärtuses. Kõige enam kasvas kalamarja turustamine, mida müüdi rekordilises koguses.
Möödunud aastal vähenes kalakasvatusettevõtete müüdud kala ja vähi kogus võrreldes 2019. aastaga 30 tonni võrra. Kasvatatud kala keskmine kilogrammi hind tõusis aastaga 3,5 eurolt 3,8 eurole. Kala- ja vähikasvatuse müügimahud on viimastel aastatel üldiselt kasvanud.
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.