Baltikumi juhtiva jaekaubandustehnoloogiafirma StrongPoint tellitud ja uuringufirma Norstat läbiviidud uuringust selgus, et iseteeninduskassad on teiste Balti riikidega võrreldes kõige populaarsemad eestlaste seas, kellest lausa 74% eelistab ostlemisel iseteenindustehnoloogiat kasutada.

- iseteeninduskassa Keila Tarbijate Ühistus kaupluses Rõõmu Kaubamajas
„Eestlased on erinevate kaubandustehnoloogiate kasutuselevõtu puhul olnud juba aastaid Baltikumis eesrindlikud, seega on loogiline, et ka nende kasutus on just Eestis kõige laialdasem. Uuringust nähtub, et inimesed otsustavad iseteeninduskassa kasuks, kuna see on kassajärjekorras seismisega võrreldes märksa kiirem,“ selgitas StrongPoint Baltikumi tegevjuht Rimantas Mažulis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.