• 02.06.21, 14:48

Uuring: eestlased on lõunanaabritega võrreldes suurimad iseteeninduskassa fännid

Baltikumi juhtiva jaekaubandustehnoloogiafirma StrongPoint tellitud ja uuringufirma Norstat läbiviidud uuringust selgus, et iseteeninduskassad on teiste Balti riikidega võrreldes kõige populaarsemad eestlaste seas, kellest lausa 74% eelistab ostlemisel iseteenindustehnoloogiat kasutada.
iseteeninduskassa Keila Tarbijate Ühistus kaupluses Rõõmu Kaubamajas
  • iseteeninduskassa Keila Tarbijate Ühistus kaupluses Rõõmu Kaubamajas
„Eestlased on erinevate kaubandustehnoloogiate kasutuselevõtu puhul olnud juba aastaid Baltikumis eesrindlikud, seega on loogiline, et ka nende kasutus on just Eestis kõige laialdasem. Uuringust nähtub, et inimesed otsustavad iseteeninduskassa kasuks, kuna see on kassajärjekorras seismisega võrreldes märksa kiirem,“ selgitas StrongPoint Baltikumi tegevjuht Rimantas Mažulis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele