Tänasest saab Eestis kasutada IKEA mobiilirakendust, mis lihtsustab e-poes ostlemist, pakkudes isikupärastatud ostukogemust ning inspiratsiooni kodu sisustamiseks ja planeerimiseks. Mobiilirakendus lansseeriti üheaegselt kõikides Balti riikides.
„Spetsiaalselt Balti riikidele välja töötatud IKEA mobiilirakendus on järgmine samm ettevõtte digitaalses arengus, mille eesmärk on muuta kliendikogemus veelgi paremaks ja IKEA kõigile läbi nutitelefoni kättesaadavamaks,“ ütles IKEA Tallinna tellimis- ja väljastuspunkti juht Aleksejs Mihailovs.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.