Tänasest saab Eestis kasutada IKEA mobiilirakendust, mis lihtsustab e-poes ostlemist, pakkudes isikupärastatud ostukogemust ning inspiratsiooni kodu sisustamiseks ja planeerimiseks. Mobiilirakendus lansseeriti üheaegselt kõikides Balti riikides.
„Spetsiaalselt Balti riikidele välja töötatud IKEA mobiilirakendus on järgmine samm ettevõtte digitaalses arengus, mille eesmärk on muuta kliendikogemus veelgi paremaks ja IKEA kõigile läbi nutitelefoni kättesaadavamaks,“ ütles IKEA Tallinna tellimis- ja väljastuspunkti juht Aleksejs Mihailovs.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.