• 10.06.21, 11:46

Uuring: tarbija on muutunud brändide suhtes ükskõiksemaks

Üle maailma ootavad tarbijad brändidelt läbipaistvust, ausust ning käegakatsutavat panust inimeste elu parandamiseks, kuid brändid ei paku seda piisavalt, selgus eelmise aasta sügisel läbiviidud Havasi uuringust.
Inimesed ei muretse eriti, kui mõni bränd peaks poelettidelt kaduma, nad leiaksid kiiresti asenduse.
  • Inimesed ei muretse eriti, kui mõni bränd peaks poelettidelt kaduma, nad leiaksid kiiresti asenduse.
  • Foto: Andras Kralla
Havasi üleilmne brändiuuring Meaningful Brands, mille käigus küsitleti ligi 395 000 inimest üle maailma, toob välja tarbijate süveneva küünilisuse koos kasvava ootuste lõhega tarbijate suhetes brändide ja ettevõtetega. Samuti leiti, et inimesed otsivad brändidelt üha enam tähendusrikkaid ja kestlikke tegevusi ühiskonna ning planeedi hüvanguks, ent tunnevad end tühjadest lubadustest petetuna. Meaningful Brands kaardistab brändide vastavust ÜRO kestliku arengu eesmärkidega, et aidata parandada nende tegevuste läbipaistvust ja käegakatsutavust tulevikus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele