If Kindlustus pälvis Eestis parima klienditoega kindlustusandja tiitli
Uuringufirma Dive viis Balti riikides läbi kindlustuse valdkonnauuringu. Eesti parima teenindustasemega kindlustusettevõtteks osutus If kindlustus (90,2%), sellele järgnes Ergo kindlustus (90,0%) ning kolmanda koha saavutas Salva kindlustus (87,4%).
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades ning tänavu teostati kindlustuse valdkonnauuring telefonikõnede teel. Igasse kindlustusfirmasse sooritati kokku 10 telefonikõnet, mille raames testkliendid pöördusid kindlustuse poole sooviga saada infot kodukindlustuse kohta. Kokku tehti Eestis If, Ergo, Salva, Seesam, Gjendsidige ja PZU kindlustustesse 60 kõnet. Balti riikides tervikuna tehti kokku 180 kõnet.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.