If Kindlustus pälvis Eestis parima klienditoega kindlustusandja tiitli
Uuringufirma Dive viis Balti riikides läbi kindlustuse valdkonnauuringu. Eesti parima teenindustasemega kindlustusettevõtteks osutus If kindlustus (90,2%), sellele järgnes Ergo kindlustus (90,0%) ning kolmanda koha saavutas Salva kindlustus (87,4%).
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades ning tänavu teostati kindlustuse valdkonnauuring telefonikõnede teel. Igasse kindlustusfirmasse sooritati kokku 10 telefonikõnet, mille raames testkliendid pöördusid kindlustuse poole sooviga saada infot kodukindlustuse kohta. Kokku tehti Eestis If, Ergo, Salva, Seesam, Gjendsidige ja PZU kindlustustesse 60 kõnet. Balti riikides tervikuna tehti kokku 180 kõnet.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.