• 21.06.21, 11:06

Uuring: e-ostlejad nõuavad pandeemia mõjul rohkem keskkonnasõbralikkust

Terves Euroopas, eriti näiteks Itaalias ja Suurbritannias, soovib 70% regulaarsetest e-ostlejatest, et e-kaubanduse ettevõtted oleksid keskkonna suhtes vastutustundlikud. Pandeemia mõjul on e-ostlejate nõudmised jätkusuutlike brändide, kasutatud toodete ja veebikauplejate läheduse osas veelgi kasvanud, selgus kulleri- ja logistikaettevõtte DPD tellitud üle-euroopalisest uuringust.
DPD pakiautomaat Kristiine Keskuse juures
  • DPD pakiautomaat Kristiine Keskuse juures
  • Foto: Andras Kralla
Tervisekriisi taustal suurenes veebist tehtavate ostude hulk hüppeliselt paljudes jaemüügikategooriates. Olnud harjunud suuremas koguses e-ostlema, hakkasid inimesed välja näitama ka üha rohkem valmisolekut tundmatute veebibrändide ja -müüjate leidmiseks. Pandeemia ajal avastas üle 30 protsendi kõikidest e-ostlejatest enda jaoks mõne täiesti uue väikese e-kaupluse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele