Eestis aastaid kahjumit näidanud hulgimüüja Sanitex lõpetas ka 2020. ehk koroona-aasta miinuses.

- Tallinnas Lasnamäel avas Sanitex hulgimüügiketi PROMO Cash&Carry esimese kaupluslao aastal 2015.
- Foto: Raul Mee
Äripäeva Infopanka laekunud majandusaruandest selgub, et leedukate ettevõte suutis aastaga küll suurendada müügitulu üle 3 protsendi, ligikaudu 226 miljoni euroni, kuid aruandlusperiood lõppes sellegipoolest 2,2 miljoni eurose kahjumiga. Sanitexi juhtkond kirjutas tegevusaruandes, et majandusaasta kahjum oli planeeritud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis aastaid kahjumit näidanud leedukate kaubandus- ja logistikafirma Sanitex ostab Rimi uksed sulgeva supermarketi Tallinnas Tondil, andis ettevõte konkurentsiametile teada.
Aruandeperioodil toidu-, esmatarbekaupade ja tubakatoodete vahendaja Sanitex OÜ müügitulu suurenes 10,26%, kuid samal ajal kahjum kasvas.
Veebruarist alates juhib hulgikaubandusettevõtete Sanitex OÜ Šarunas Pranukevicius.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.