• 01.07.21, 09:52

Kantar Emor: Pakiautomaatide populaarsus on veelgi kasvanud, turuliider jätkuvalt Omniva

Pakisaajate osakaal elanikkonnas ei ole pärast eelmise aasta hüppelist kasvu muutunud, ulatudes hetkel 90 protsendini. Jätkuvat kasvu näitab aga pakkide saamine pakiautomaadi vahendusel, selgub Kantar Emori värskest pakiveoteenuste uuringust.
Kantar Emor: Pakiautomaatide populaarsus on veelgi kasvanud, turuliider jätkuvalt Omniva
  • Foto: Liis Treimann
Kui eelmisel aastal raputas pakiveoteenuste turgu tugevalt koroonapandeemia ning aastaga toimunud muutused olid väga suured, siis sel aastal on turu tervikpilt sarnane eelmisele aastale, kommenteeris Kantar Emori uuringuekspert Kersten Jõgi. Selgelt eelistatuim pakisaamise viis on jätkuvalt pakiautomaat, mida on kuue kuu jooksul kasutanud 86% elanikest. Aastaga on pakisaajate osakaal kolme protsendipunkti võrra kasvanud. Ligi pooled elanikest on paki saamisel kasutanud kullerteenust ning umbes kolmandik on selle kätte saanud postkontorist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele