Jaeketid kindlustavad oma turupositsiooni, esikolmikus toimus vahetus
Jaekettide värsketest majandusaasta aruannetest selgub, et enamus jaekette on enda müügitulu ja ka turuosa koroona aastal kasvatanud, kuid siiski leidub ka erandeid.
Tarbijad käisid harvem poes, kuid ostukorvid olid suuremad.
Foto: Andras Kralla
Turuosaliste järjestuses toimus ka kohtade vahetumine. Aastaid teisel kohal olnud Maxima Eesti loovutas turu teise positsiooni Selverile. Coop Eesti seevastu suurendas enda turuosa veelgi.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.