• 08.07.21, 14:36

Jaeketid kindlustavad oma turupositsiooni, esikolmikus toimus vahetus

Jaekettide värsketest majandusaasta aruannetest selgub, et enamus jaekette on enda müügitulu ja ka turuosa koroona aastal kasvatanud, kuid siiski leidub ka erandeid.
Tarbijad käisid harvem poes, kuid ostukorvid olid suuremad.
  • Tarbijad käisid harvem poes, kuid ostukorvid olid suuremad.
  • Foto: Andras Kralla
Turuosaliste järjestuses toimus ka kohtade vahetumine. Aastaid teisel kohal olnud Maxima Eesti loovutas turu teise positsiooni Selverile. Coop Eesti seevastu suurendas enda turuosa veelgi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele