• 29.07.21, 10:13

Enamik eestlastest sooviks turul näha rohkem kaubakappe

Eestlaste seas on huvi kaubakappide kasutamise vastu suur, kuid soovitakse, et need asuks inimese kodule lähemal, et toitu oleks mugavam peale võtta, näitavad jaekaubandustehnoloogia ettevõtte StrongPoint tellitud ja uuringufirma Norstat läbiviidud uuringu tulemused.
Huvi kaubakappide kasutamise vastu on suur.
  • Huvi kaubakappide kasutamise vastu on suur.
„Tulemuste kohaselt oleks 56% eestlastest huvitatud kaubakapi kasutamisest. See protsent on kolme Balti riigi võrdluses ka kõige kõrgem. Lisaks 15% tõi välja, et nad kasutaksid kaubakappi igal juhul ja 56%, et kasutaksid seda võimalust aeg-ajalt. Siin on kindlasti oluline märkida, et hetkel on Eestis võimalik kaubakappi kasutada vaid Tallinnas ja Harjumaal, seega ei ole paljud eestlased saanud veel lahendusega täpsemalt tutvuda,“ sõnas StrongPoint Baltikumi tegevjuht Rimantas Mažulis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele