Viru Keskuses algasid uuenemistööd, mis annavad keskusele uue näo ja sisu. Uuenemise eesmärk on kaasajastada Eesti külastatuimat ostukeskust, vastates muutuvale ostlemiskultuuri trendidele ja pakkudes külalistele elamusterohket kogemust.
Viru Keskuse tegevjuhi Gertti Kogermanni sõnul on uuenemine arvestades kliendi vajaduste ja ostukäitumise muutumist äärmiselt oluline. “Viru Keskus on 17 tegutsemisaasta jooksul kasvanud moesõbra esmaseks peatuspaigaks ja külastatavaimaks kaubanduskeskuseks ning meie soov on areneda koos klientide muutunud vajadustega ostukeskkonnale. Soovime senisest enam pakkuda külastajatele mugavaid teenuseid, emotsioone ja elamusi ning sellest tulenevalt oli vajadus keskuse uuenemise järgi selge,” ütles Kogermann
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.