Viru Keskuses algasid uuenemistööd, mis annavad keskusele uue näo ja sisu. Uuenemise eesmärk on kaasajastada Eesti külastatuimat ostukeskust, vastates muutuvale ostlemiskultuuri trendidele ja pakkudes külalistele elamusterohket kogemust.
Viru Keskuse tegevjuhi Gertti Kogermanni sõnul on uuenemine arvestades kliendi vajaduste ja ostukäitumise muutumist äärmiselt oluline. “Viru Keskus on 17 tegutsemisaasta jooksul kasvanud moesõbra esmaseks peatuspaigaks ja külastatavaimaks kaubanduskeskuseks ning meie soov on areneda koos klientide muutunud vajadustega ostukeskkonnale. Soovime senisest enam pakkuda külastajatele mugavaid teenuseid, emotsioone ja elamusi ning sellest tulenevalt oli vajadus keskuse uuenemise järgi selge,” ütles Kogermann
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.