Autor: Kaubandus.ee • 30. august 2021

Zalando: 2025. aastaks ostavad enamuse luksustoodetest milleenialid ja Z-põlvkond

Euroopa juhtiv moe- ja elustiili digiplatvorm Zalando suurendab oma disainertoodete valikut, et kinnitada oma positsiooni luksus- ja disainerbrändide usaldusväärse ja kaasava partnerina.

Zalando Designer on tänavu sõlminud lepingu enam kui 50 brändiga innovaatilisetest uustulnukatest juba tuntud lemmikuteni, viies nende tooted 45 miljoni kliendini kogu Euroopas.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757