Autor: Kaubandus.ee • 23. september 2021

Tootjad on suhkruvaesteks toodeteks valmis, kõik tarbijad veel mitte

Üle poole Eesti toidutootjatest on ainuüksi viimasel aastal vähendanud toodete suhkrusisaldust 10 ja enam protsenti ning valmis tootearenduseks ja suhkurvaesema toidulaua pakkumiseks ka lähiaastatel, võtab kokku Toiduliidu värske analüüs. Samal ajal näitab eestimaalaste magusatarbimise uuring, et suur enamus ei ole valmis suhkrusisaldusega toodetest loobuma.
Eesti toidutootjad on lisatud suhkru sisaldust toodetes jõudsalt vähendanud.
Foto: Liina Notta

Toiduliidu juht Sirje Potisepp rõhutas, et Eesti toidutootjad on lisatud suhkru sisaldust toodetes jõudsalt vähendanud. „Eesti toidutööstused on lisatud suhkru sisaldust juba viimasel kuuel-seitsmel aastal tõhusalt vähendanud, enim piimatoodete ja karastusjookide kategoorias,“ lausus Potisepp. „Hüppeline või nullilähedane suhkrusisalduse vähendamine kõikides toodetes ei ole võimalik ei inimeste tervisliku toitumise ega tarbijate tänaste eelistuste tõttu.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757