• 08.10.21, 13:06

Kristian Kalgan: Gardesti aianduskeskus kasvas vaatamata pandeemiale hästi

Koroonapandeemiast hoolimata suutis Gardest jalule jääda ja hakkama saada. Ettevõtte juhatuse liikme Kristian Kalgani sõnul on neil küll veel endiselt arenemisruumi, kuid siiski võib viimaste aastate majandustulemustega rahule jääda.
Kristian Kalgan: Gardesti aianduskeskus kasvas vaatamata pandeemiale hästi
  • Foto: Pressimaterjalid
Kodu- ja aianduskeskus Gardest avati 2018. aasta aprillis, millest üks aasta kulus juhatuse liikme Kristian Kalgani sõnul sisseelamisele ja tuntuse kogumisele. „2019. aasta oli juba arvestatava käibekasvuga aasta. 2020. aastal kasvasime koroonaviirusest hoolimata või õigem oleks ütelda, et kasvasime „tänu“ pandeemiale. Inimesed ei pääsenud reisima ja kindlasti avaldas see positiivset mõju kõigele, mis seotud kodu- ja aiandustoodete tarbimisega,“ ütleb Kalgani.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele