Koroonapandeemiast hoolimata suutis Gardest jalule jääda ja hakkama saada. Ettevõtte juhatuse liikme Kristian Kalgani sõnul on neil küll veel endiselt arenemisruumi, kuid siiski võib viimaste aastate majandustulemustega rahule jääda.
Kodu- ja aianduskeskus Gardest avati 2018. aasta aprillis, millest üks aasta kulus juhatuse liikme Kristian Kalgani sõnul sisseelamisele ja tuntuse kogumisele. „2019. aasta oli juba arvestatava käibekasvuga aasta. 2020. aastal kasvasime koroonaviirusest hoolimata või õigem oleks ütelda, et kasvasime „tänu“ pandeemiale. Inimesed ei pääsenud reisima ja kindlasti avaldas see positiivset mõju kõigele, mis seotud kodu- ja aiandustoodete tarbimisega,“ ütleb Kalgani.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.