Euroopa e-kaubandust aitavad paremaks muuta õiged makseviisid
Euroopa ostjad peavad 94% Euroopa e-kaubanduse veebisaitide ostuvõimalusi ebapiisavaks – see sunnib tarbijaid oma ostudest loobuma. Piiriülese veebipõhise ostukogemuse parandamiseks peaks üheks prioriteediks olema sobilikud kohalikud makseviisid.
Kuigi Euroopa e-kaubandus õitseb, on ostjatel probleeme enamike populaarsete e-poodidega. Tervelt 94%-l Euroopa e-kaubanduse veebilehtedest on vigased ostusooritamise lehed, võrreldes eelmise aasta 58%-ga.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.