Autor: Merilin Merila • 4. oktoober 2021

Marko Kalve: toormekriisi tõttu jäi nii mõnigi müük tegemata

Äripäeva raadio “Hommikuprogrammis” oli seekord külas Klicki juht ja Kaubanduse Aastakongressil esinev Marko Kalve, kes rääkis saates sellest, kuidas neid on mõjutanud toormekriis ja millist mõju avaldasid ettevõttele pensionirahad.
Marko Kalve.
Foto: Erik Prozes

E-kaubandus on muutumas aina populaarsemaks, kuid Kalve sõnul ei plaani nad sellepärast hakata Klicki füüsilisi kauplusi sulgema. “Hoolimata sellest, et e-poed kasvatavad oma käibeid, oleme juba pikalt hoidnud oma poode selliselt, mis tagab hea katvuse üle Eesti. Hetkel ei näe seda, et peaks midagi kusagil kinni panema,” ütles Kalve. Kokku on Klickil 21 poodi üle Eesti. “Kui tehtaks juurde häid kaubanduskeskusi, teeks mõne poe juurde. Ei saa öelda, praegu veebipoes toimunud kasv vähendaks tahtmist kuhugi uut poodi teha,” ütles ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757