Ainult tellijatele
Autor: Merilin Merila • 4. oktoober 2021
Ainult tellijatele

Marko Kalve: toormekriisi tõttu jäi nii mõnigi müük tegemata

Äripäeva raadio “Hommikuprogrammis” oli seekord külas Klicki juht ja Kaubanduse Aastakongressil esinev Marko Kalve, kes rääkis saates sellest, kuidas neid on mõjutanud toormekriis ja millist mõju avaldasid ettevõttele pensionirahad.

Marko Kalve.
Autor: Erik Prozes

E-kaubandus on muutumas aina populaarsemaks, kuid Kalve sõnul ei plaani nad sellepärast hakata Klicki füüsilisi kauplusi sulgema. “Hoolimata sellest, et e-poed kasvatavad oma käibeid, oleme juba pikalt hoidnud oma poode selliselt, mis tagab hea katvuse üle Eesti. Hetkel ei näe seda, et peaks midagi kusagil kinni panema,” ütles Kalve. Kokku on Klickil 21 poodi üle Eesti. “Kui tehtaks juurde häid kaubanduskeskusi, teeks mõne poe juurde. Ei saa öelda, praegu veebipoes toimunud kasv vähendaks tahtmist kuhugi uut poodi teha,” ütles ta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700