• 04.10.21, 13:14

Marko Kalve: toormekriisi tõttu jäi nii mõnigi müük tegemata

Äripäeva raadio “Hommikuprogrammis” oli seekord külas Klicki juht ja Kaubanduse Aastakongressil esinev Marko Kalve, kes rääkis saates sellest, kuidas neid on mõjutanud toormekriis ja millist mõju avaldasid ettevõttele pensionirahad.
Marko Kalve.
  • Marko Kalve.
  • Foto: Erik Prozes
E-kaubandus on muutumas aina populaarsemaks, kuid Kalve sõnul ei plaani nad sellepärast hakata Klicki füüsilisi kauplusi sulgema. “Hoolimata sellest, et e-poed kasvatavad oma käibeid, oleme juba pikalt hoidnud oma poode selliselt, mis tagab hea katvuse üle Eesti. Hetkel ei näe seda, et peaks midagi kusagil kinni panema,” ütles Kalve. Kokku on Klickil 21 poodi üle Eesti. “Kui tehtaks juurde häid kaubanduskeskusi, teeks mõne poe juurde. Ei saa öelda, praegu veebipoes toimunud kasv vähendaks tahtmist kuhugi uut poodi teha,” ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele