• 11.10.21, 11:03

Eestisse tulevate veebipoodide hulk kerkib nagu pärmi peal

Eesti e-kaubanduse turule sisenevad uued veebipoed, kes meelitavad kliente mitmekülgse valikuga, meeldiva teenindusega ja mugavate kauba kohaletoimetamise lahendustega.
Eestlaste huvi värskelt turule tulnud rahvusvaheliste e-poodide vastu on suur. Eriti meeldivad tarbijatele erinevad kampaaniad.
  • Eestlaste huvi värskelt turule tulnud rahvusvaheliste e-poodide vastu on suur. Eriti meeldivad tarbijatele erinevad kampaaniad.
Ainuüksi sel aastal on turule jõudnud juba kaks uut kaubamärki – Zalando ja Boozt. Eelmisel aastal tuli suure kampaaniaga About You.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele