Autor: Merilin Merila • 11. oktoober 2021

Eestisse tulevate veebipoodide hulk kerkib nagu pärmi peal

Eesti e-kaubanduse turule sisenevad uued veebipoed, kes meelitavad kliente mitmekülgse valikuga, meeldiva teenindusega ja mugavate kauba kohaletoimetamise lahendustega.
Eestlaste huvi värskelt turule tulnud rahvusvaheliste e-poodide vastu on suur. Eriti meeldivad tarbijatele erinevad kampaaniad.

Ainuüksi sel aastal on turule jõudnud juba kaks uut kaubamärki – Zalando ja Boozt. Eelmisel aastal tuli suure kampaaniaga About You.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757