Ehitusmaterjalide ja -kaupade müük püsis 2020. aastal eelmise aastaga võrreldes samal tasemel. Samas ei saa eelmist aastat kindlasti stabiilseks nimetada, kirjutab KPMG auditi teenuste juht Indrek Alliksaar.
Esimese kvartali lõpus rakendunud pandeemiast tingitud piirangutele järgnes teises kvartalis ehituspoodide ajutine sulgemine, mis tekitas palju segadust ja suunas kliente suurtesse toidupoodidesse ehituskaupu otsima.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.