Zalando jätkab strateegilise tegevuskavaga ja näitab III kvartalis tugevaid tulemusi.
Zalando kaastegevjuht Robert Gentz kommenteerib: “Sellel aastal oleme teinud tugeva arengu kõikides strateegilistes valdkondades. Samas on fookus alati olnud meie pikaajalisel visioonil ja tõeliselt jätkusuutliku platvormiäri ehitamisel, et jõuda GMV-ga 2025. aastaks 30 miljardi euroni. Vaatame kindlustundega aastasse 2022 – meil on käsil mitmed strateegilised algatused, mis valmistavad põnevust nii meie klientide kui ka partnerite jaoks ning aitavad edasi liikuda jätkusuutlikkust puudutavate eesmärkidega.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.