Maksekeskuse statistika põhjal kerkis sel E-smaspäeval Eesti e-kaubanduse käive lausa kolmekordseks võrreldes tavapäevaga.
„Tänu E-smaspäeva ühiskampaaniale tõuseb siinse e-kaubanduse käive üheks päevaks umbes kolmekordseks võrreldes „tavalise“ esmaspäevaga samal hooajal,“ märkis Maksekeskus AS-i juhatuse esimees Art Lukas, kes vahendab poolte Eesti e-poodide makseid. „Taolise kasvu saavutamine on seda imetlusväärsem, et e-kaubanduse kogumaht on koroonaviiruse ajastu pööraste arengute tõttu käesolevaks sügiseks niigi umbes kaks korda suurem, kui see oli 2019. aastal. Lisaks oli tänavuse E-smaspäeva käive ligi 50% suurem kui mullu samal ajal.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.