Lidl värbab suurelt: enim tunneb kaupluses töötamise vastu huvi Ida-Virumaa
Lidl pole veel Eestis ühegi poe avamiseni jõudnud, kuid värbamiskampaaniat tehakse suurelt. Ettevõte on välja toonud terve hulga erinevaid hüvesid, mis uut töötajat ees ootavad.
Lidli värbamiskampaaniat saab näha väga erinevates kanalites nii teles kui ka tänavapildis. Suurelt reklaamitakse välja seda, et ettevõttesse tööle asudes saab töötaja osa ka erinevatest hüvedest.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.