Tänasega stardib 19. aastat järjest Eesti haiglate laste- ja sünnitusosakondade toetuseks ellu kutsutud heategevuskampaania „Koos on kergem“. Oma panuse Eesti laste elude ja tervise toeks saab teha Selveri kauplustes ja e-Selveris kuni aasta viimase päevani.

- Selveri pood.
- Foto: Liis Treimann
Selver kogub koos klientide ning koostööpartnerite abiga toetusraha, et aidata toetada Tallinna Lastehaiglal emapiimapanga loomist ning Tartu Ülikooli kliinikumil soetada laste neuroloogia ja taastusravi osakonnale uued innovaatilised-kõrgtehnoloogilised käeortoosid, mille abiga aidatakse insuldi üle elanud lastel oma käed kiiremini tööle saada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.