• 23.11.21, 16:30

Müügiinimese lahterdamisel saab välja tuua kaks lihtsat kujundit: on olemas jahimehed ja põllumehed

Ettevõtte Kinema juht ja omanik Sven Kotkas rääkis seminaril “5 võtmeoskust B2B müügis”, et talle on alati meeldinud enda jaoks natukene inimesi lahterdada. Nii saab teistest ka paremini aru. Müügiinimest on samuti võimalik lahterdada.
Müügiinimese lahterdamisel saab välja tuua kaks lihtsat kujundit: on olemas jahimehed ja põllumehed
  • Foto: Pexels
“Müügiinimese lahterdamisel saab välja tuua lihtsad kujundid, on olemas jahimees ja põllumees. Jahimees on see, kes läheb ja toob selle kliendi koju. Talle meeldib uusi kliente leida ja nendega tehing ära teha, aga ta ei viitsi kliendiga pärast hiljem tegeleda. Põllumehel on selle esimese kontakti loomine natuke raskem. Kui ta visatakse uksest välja, siis ta enam väga aknast sisse ei roni, aga selle eest on ta väga hea kliendi käehoidja. Ta teab selle kliendi koeranimesi, automarki jne. Ta künnab seda põldu ja hoiab klienti väga hästi,” ütleb Kotkas. Kotka sõnul algab müüginimene kas väikese või suure algustähega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele