Autor: Merilin Merila • 23. november 2021

Müügiinimese lahterdamisel saab välja tuua kaks lihtsat kujundit: on olemas jahimehed ja põllumehed

Ettevõtte Kinema juht ja omanik Sven Kotkas rääkis seminaril “5 võtmeoskust B2B müügis”, et talle on alati meeldinud enda jaoks natukene inimesi lahterdada. Nii saab teistest ka paremini aru. Müügiinimest on samuti võimalik lahterdada.
Foto: Pexels

“Müügiinimese lahterdamisel saab välja tuua lihtsad kujundid, on olemas jahimees ja põllumees. Jahimees on see, kes läheb ja toob selle kliendi koju. Talle meeldib uusi kliente leida ja nendega tehing ära teha, aga ta ei viitsi kliendiga pärast hiljem tegeleda. Põllumehel on selle esimese kontakti loomine natuke raskem. Kui ta visatakse uksest välja, siis ta enam väga aknast sisse ei roni, aga selle eest on ta väga hea kliendi käehoidja. Ta teab selle kliendi koeranimesi, automarki jne. Ta künnab seda põldu ja hoiab klienti väga hästi,” ütleb Kotkas. Kotka sõnul algab müüginimene kas väikese või suure algustähega.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757