Uuring: Balti tarbijad eelistavad poes füüsiliselt kohal käia, kuid seda võimalikult väikese ajakuluga
Baltimaades ja Rootsis tegutsev turu-uuringufirma RAIT Grupp leidis, et kui tarbijate harjumuste ja eeliste seas toimus suurim muutus 2020. aastal, siis tänaseks oleme olnud kiired kohanejad neis muutunud oludes. Tarbijakäitumise muutustest rääkis uuringufirma projektijuht Evelin Ilves-Lepp.
Foto: Raul Mee
Seda uuringut hakati tegema juba 2019. aastal. Mis puudutab tarbijakäitumist, siis osa käitumiseeliseid pole nende aastate jooksul muutunud. Näiteks peetakse endiselt oluliseks perega ajaveetmist. Pea 80% kõigis Baltimaades elavatest inimestest peab seda oluliseks. Teisena võib välja tuua selle, et endiselt väärtustatakse meeldivat töökeskkonda ja toredaid kolleege,” ütleb Ilves-Lepp Äripäeva hommikuprogrammis.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.