Autor: Merilin Merila • 24. november 2021

Uuring: Balti tarbijad eelistavad poes füüsiliselt kohal käia, kuid seda võimalikult väikese ajakuluga

Baltimaades ja Rootsis tegutsev turu-uuringufirma RAIT Grupp leidis, et kui tarbijate harjumuste ja eeliste seas toimus suurim muutus 2020. aastal, siis tänaseks oleme olnud kiired kohanejad neis muutunud oludes. Tarbijakäitumise muutustest rääkis uuringufirma projektijuht Evelin Ilves-Lepp.
Foto: Raul Mee

Seda uuringut hakati tegema juba 2019. aastal. Mis puudutab tarbijakäitumist, siis osa käitumiseeliseid pole nende aastate jooksul muutunud. Näiteks peetakse endiselt oluliseks perega ajaveetmist. Pea 80% kõigis Baltimaades elavatest inimestest peab seda oluliseks. Teisena võib välja tuua selle, et endiselt väärtustatakse meeldivat töökeskkonda ja toredaid kolleege,” ütleb Ilves-Lepp Äripäeva hommikuprogrammis.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757