Must reede purustas müügirekordeid kõigis Balti riikides
Baltikumi ja Soome suurima e-kaubandusettevõtte PHH Grupi musta reede ennustused pidasid paika – Eesti, Läti ja Leedu e-platvormide, sealhulgas Kaup24 ja Hansaposti reedesed tellimused olid ajaloo suurimad.
„Kõigi kolme Balti riigi müügirekordid tunnistavad, et e-kaubandus on saanud oluliseks ostude tegemise kohaks ja pälvinud tähtsa osa inimest igapäevaelus,“ ütles Kaup24 ja Hansaposti omava PHH Grupi tegevjuht Dainius Liulys.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.