• 01.12.21, 09:19

Kantar Emor: üldine ostmine e-kanalitest hakkab lähenema kevadisele tipule

Internetist ostmine on novembrikuise e-kaubanduse trendiuuringu andmetel kasvanud järk-järgult alates juunikuust ning hakkab lähenema juba kevadisele tippajale.
Kantar Emor: üldine ostmine e-kanalitest hakkab lähenema kevadisele tipule
  • Foto: Liis Treimann
E-ostjate osakaal oli kõige kõrgem tänavu märtsis (küsitlus aprillis) – siis näitasid trendiuuringu andmed, et viimase kuu jooksul on e-kanalitest ostnud 65 protsenti elanikest. Suvise languse järel on e-ostmine tasapisi kasvanud, jõudes novembriks 59 protsendi tasemele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele