• 01.12.21, 09:19

Kantar Emor: üldine ostmine e-kanalitest hakkab lähenema kevadisele tipule

Internetist ostmine on novembrikuise e-kaubanduse trendiuuringu andmetel kasvanud järk-järgult alates juunikuust ning hakkab lähenema juba kevadisele tippajale.
Kantar Emor: üldine ostmine e-kanalitest hakkab lähenema kevadisele tipule
  • Foto: Liis Treimann
E-ostjate osakaal oli kõige kõrgem tänavu märtsis (küsitlus aprillis) – siis näitasid trendiuuringu andmed, et viimase kuu jooksul on e-kanalitest ostnud 65 protsenti elanikest. Suvise languse järel on e-ostmine tasapisi kasvanud, jõudes novembriks 59 protsendi tasemele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 20:22
Kuidas Keila pereettevõte Usin-TR viis tootmise ja tarneahela paberilt digitaalseks
Usin-TR on 1998. aastast Keilas tegutsev pereettevõte, mis valmistab kulinaariatooteid ning lisaks pagari- ja kondiitritooteid. Aastatega on tootevalik märgatavalt kasvanud ning pikka aega toimetati vanema tarkvaralahendusega, mis jäi aga uutele ideedele ja kasvuambitsioonidele jalgu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele