• 01.12.21, 12:17

Uudne lähenemine ootejärjekordade vähendamiseks: Elisa kutsub nüüd ootajad tööle kandideerima

Olukorras, kus uute töötajate leidmine on tänases hetkes kandideerijate vähesuse tõttu ettevõtete jaoks muutunud järjest raskemaks, on Elisa välja töötanud uudse kommunikatsioonikanali ja -sõnumi: selle asemel, et esinduses või kõneootejärjekorras koos teistega oodata, võiks liituda esinduse või klienditeenindustiimiga ja aidata teeninduskvaliteeti veelgi tõsta.
Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina
  • Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina
  • Foto: Kristjan Madalvee
“Kutsume nüüd Elisa esindustes viibivaid inimesi ekraanidel kuvatavate teadetega oma meeskonnaga liituma, niisamuti kõlavad automaatsed üleskutsed kõneootejärjekorras olevatele inimestele, kui järjekorrad on tavapärasest pikemad,” ütles Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele