Autor: Merilin Merila • 22. detsember 2021

Eesti šokolaaditootja Roosiku jõudis Jaapani turule: jaapanlastega äri ajamine on nagu abielu, see nõuab kompromisse

Roosiku šokolaadi looja Aivo Alev rõhutab seda, et jaapanlastel pole kunagi ükski asi lõplikult valmis. “Nad tahavad toodet pidevalt paremaks muuta. Sa ei saa minna Jaapani turule nii, et sul on nüüd kohe valmis toode olemas. Sellega tuleb kindlasti arvestada, kui on plaan Jaapani turule liikuda,” ütleb ta.
Roosiku šokolaadid
Foto: Roosiku OÜ

Organic Estonia Jaapani ekspordi nõunik Janne Funki sõnul hakkas kogu lugu pihta sellest, kui Eesti Vabariik 100 raames toimus Jaapanis Eesti festival, kus kohalikele tutvustati Eesti pärimusmuusikat ja disaini. Enne festivali õnnestus neil Tokyo populaarses raadios J-Wave teha kolmetunnine erisaade Eestist. See festival andis hea tõuke kontakti tekkimiseks raadiosaadet ettevalmistava produktsioonifirma juhiga, kes eelnevalt parema ülevaate saamiseks otsustas Eestit külastada. Nii ta sõitski Võrumaale.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700