Novembris jaekaubanduse kiire mahukasv jätkus. Mootorsõidukite müüki arvestamata suurenes jaekaubandusettevõtete hinnakasvuga kohandatud müügimaht aastases võrdluses 14%, mootorsõidukite müügimaht aga 8%. Aasta 11 kuu kokkuvõttes olid müügimahtude kasvud aga vastavalt ligi 12% ja 20%.
Käesoleval aastal on Eestis jaemüügimahud kasvanud küll tublisti üle Euroopa Liidu keskmise, kuid tugevad aastased kasvud on toimunud ka paljudest teistes riikides. Samas, kui võrrelda jaekaubandusmahtu kahe aasta tagusega ehk pandeemia-eelse ajaga, siis on Eesti ja Leedu üsnagi sarnased kasvud olnud EL kiireimad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.