• 10.01.22, 10:41

Mullune tehingubuum: ka kaubandusturul leidus tegijaid, kes julgelt laienesid

Näiteks haaras uut turuosa ilutoodete müügiga tegelev Tradehouse. Ettevõte ostis ainuosaluse firmades Apellis Eesti ja Apellis OY ning 40protsendilise osaluse ettevõttes Solveus UAB. Ostetud ettevõtted on Jane Iredale'i ilutoodete brändi edasimüüjad Baltikumis ja Soomes.
Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Foto: Liis Treimann
Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp selgitas, et tehinguga sooviti Lätis ja Leedus laiendada müügivõrku ning Soomes laieneda professionaalsete kasutajate turul. Kuldkepp ei avaldanud tehingu hinda, kuid tõdes, et see jäi alla miljoni euro.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele