• 10.01.22, 10:41

Mullune tehingubuum: ka kaubandusturul leidus tegijaid, kes julgelt laienesid

Näiteks haaras uut turuosa ilutoodete müügiga tegelev Tradehouse. Ettevõte ostis ainuosaluse firmades Apellis Eesti ja Apellis OY ning 40protsendilise osaluse ettevõttes Solveus UAB. Ostetud ettevõtted on Jane Iredale'i ilutoodete brändi edasimüüjad Baltikumis ja Soomes.
Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Foto: Liis Treimann
Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp selgitas, et tehinguga sooviti Lätis ja Leedus laiendada müügivõrku ning Soomes laieneda professionaalsete kasutajate turul. Kuldkepp ei avaldanud tehingu hinda, kuid tõdes, et see jäi alla miljoni euro.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele