• 10.01.22, 10:41

Mullune tehingubuum: ka kaubandusturul leidus tegijaid, kes julgelt laienesid

Näiteks haaras uut turuosa ilutoodete müügiga tegelev Tradehouse. Ettevõte ostis ainuosaluse firmades Apellis Eesti ja Apellis OY ning 40protsendilise osaluse ettevõttes Solveus UAB. Ostetud ettevõtted on Jane Iredale'i ilutoodete brändi edasimüüjad Baltikumis ja Soomes.
Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Foto: Liis Treimann
Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp selgitas, et tehinguga sooviti Lätis ja Leedus laiendada müügivõrku ning Soomes laieneda professionaalsete kasutajate turul. Kuldkepp ei avaldanud tehingu hinda, kuid tõdes, et see jäi alla miljoni euro.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele