• 10.01.22, 10:41

Mullune tehingubuum: ka kaubandusturul leidus tegijaid, kes julgelt laienesid

Näiteks haaras uut turuosa ilutoodete müügiga tegelev Tradehouse. Ettevõte ostis ainuosaluse firmades Apellis Eesti ja Apellis OY ning 40protsendilise osaluse ettevõttes Solveus UAB. Ostetud ettevõtted on Jane Iredale'i ilutoodete brändi edasimüüjad Baltikumis ja Soomes.
Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
  • Foto: Liis Treimann
Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp selgitas, et tehinguga sooviti Lätis ja Leedus laiendada müügivõrku ning Soomes laieneda professionaalsete kasutajate turul. Kuldkepp ei avaldanud tehingu hinda, kuid tõdes, et see jäi alla miljoni euro.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele