• 19.01.22, 09:00

Kuidas kasvatada müügitulemusi tugeva klienditeeninduse abil?

Tele2 jõudis vaid aastaga klienditeenindusuuringus sideoperaatorite seas viimaselt kohalt esimeseks. Täna on neil uuringu andmetel on konkurentsitult parim klienditeenindus. Kuidas nad seda tegid?
Tele2 müügidirektor Aare Uusjärv
  • Tele2 müügidirektor Aare Uusjärv
  • Foto: Tele2 Eesti
Tele2 müügidirektori Aare Uusjärve sõnul hakkas töö parima klienditeeninduse nimel peale juba 3 aastat tagasi. Just siis muudeti ka senist strateegiat. Esmalt küsiti endalt kolm küsimust – kas meil on tööl õiged inimesed, õiged klienditeenindajad? Kas me ettevõttena panustame nende arengusse piisavalt? Ja kas meie siseteeninduse tase on piisavalt kiire ja tasemel selleks, et esinduste klienditeenindus selle all ei kannataks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.25, 14:38
E-kaubanduse tagastused: kulu, kohustus või võimalus?
Uuring Eesti e-poodide tagastusprotsessidest näitab, et enamik ettevõtteid täidab seadust, kuid protsessid on endiselt käsitsi ja aeglased. Samal ajal on Euroopa turul tagastustest kujunemas müügivõimalus, mitte kuluartikkel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele