• 19.01.22, 15:48

Prisma maajuht: selle aasta märksõnaks on hinnatundlikkus

Prisma Peremarket Eesti maajuht Teemu Kilpiä räägib suurimatest murekohtadest kaubanduses, Prisma 2022. aasta plaanidest, tarbijakäitumise muutustest ja Lidli turule tulekust.
Prisma Peremarket Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
  • Prisma Peremarket Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
  • Foto: Prisma Peremarket
Teemu Kilpiä sõnul on Prismal võimalik võrreldes teiste todukettidega pakkuda püsivalt soodsaid hindu sellepärast, et see on olnud nende strateegiline valik. “Ettevalmistavalt oleme tegelenud oma töö efektiivsuse tõstmisega, seda igas lülis. Samuti oleme loobunud lühiajalistest kulukatest kampaaniatest. Nende asemel soovime pakkuda stabiilselt odavaimat ostukorvi jaekaubanduses,” ütleb Kilpiä.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele