Prisma Peremarket Eesti maajuht Teemu Kilpiä räägib suurimatest murekohtadest kaubanduses, Prisma 2022. aasta plaanidest, tarbijakäitumise muutustest ja Lidli turule tulekust.

- Prisma Peremarket Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
- Foto: Prisma Peremarket
Teemu Kilpiä sõnul on Prismal võimalik võrreldes teiste todukettidega pakkuda püsivalt soodsaid hindu sellepärast, et see on olnud nende strateegiline valik. “Ettevalmistavalt oleme tegelenud oma töö efektiivsuse tõstmisega, seda igas lülis. Samuti oleme loobunud lühiajalistest kulukatest kampaaniatest. Nende asemel soovime pakkuda stabiilselt odavaimat ostukorvi jaekaubanduses,” ütleb Kilpiä.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.