Ainult tellijatele
Autor: Kaubandus.ee • 7. veebruar 2022
Ainult tellijatele

Orkla jätkusuutlikkuse uuring: eestlaste kestlikud hoiakud ei jõua tegudeni

Orkla Grupp viis juba kolmandat aastat Põhjamaades ja Baltikumis läbi jätkusuutlikkuse uuringu. Peamised murekohad seitsme riigi lõikes aastatega muutunud ei ole – Põhjamaades on kõige põletavamateks keskkonnateemadeks globaalne kliimasoojenemine ja plastik ookeanis, Balti riikides metsade kestlikkus ja jäätmemajandus. Prügi sorteerimises ollakse aasta-aastalt tublimad, kuid jätkuvalt on inimestel keeruline aru saada, kas toode ja pakend selle ümber on kestlik või mitte.
Autor: Pixabay

Üha vähem on inimesed valmis tegema igapäevaelus rohkem kliimasõbralikumaid valikuid, vastavalt on tahe nii Põhjamaades kui Balti riikides langenud kolme aasta lõikes 82 protsendilt 79 protsendile. „Tulemuste tõlgendamisel tuleb võtta arvesse ka teatud juhuslikkust, kuid kolme protsendipunktiline langus tähendab, et ligikaudu 750 000 inimest on valmis kliima hoidmisse vähem panustama kui mõni aasta tagasi ja seda on maailmas toimuvat arvesse võttes liiga palju,“ ütles uuringu tulemusi tutvustades Orkla Eesti jätkusuutlikkuse juht Evelin Heiberg.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700