Facebooki müügigrupid on kaupmeestele pinnuks silmas
Facebookis tegutsevad mitmed müügigrupid valmistavad kaupmeestele muret, kuna nende arvates ei maksta asjaosalised korralikult makse. Müügigruppide administraatorid jäävad aga olukorra suhtes eriarvamusele.
Didriksonsi brändi maaletooja Madis Rajando ütleb, et Didriksonsi edasimüüjad on MTA-ga ühendust võtnud. “Kindlasti segab selline grupp mõne Didriksonsi edasimüüja tööd ja tekitab nõrdimust, kui nende poes mõni inimene lihtsalt toodet proovimas käib. Samal ajal kui poemüüja maksab makse kaubanduskeskuse pinna eest jne,” ütleb ta.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.