• 11.02.22, 11:24

Facebooki müügigrupid on kaupmeestele pinnuks silmas

Facebookis tegutsevad mitmed müügigrupid valmistavad kaupmeestele muret, kuna nende arvates ei maksta asjaosalised korralikult makse. Müügigruppide administraatorid jäävad aga olukorra suhtes eriarvamusele.
Facebooki müügigrupid valmistavad kaupmeestele muret.
  • Facebooki müügigrupid valmistavad kaupmeestele muret.
  • Foto: Pixabay
Didriksonsi brändi maaletooja Madis Rajando ütleb, et Didriksonsi edasimüüjad on MTA-ga ühendust võtnud. “Kindlasti segab selline grupp mõne Didriksonsi edasimüüja tööd ja tekitab nõrdimust, kui nende poes mõni inimene lihtsalt toodet proovimas käib. Samal ajal kui poemüüja maksab makse kaubanduskeskuse pinna eest jne,” ütleb ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele