Vallatu pesupoe Ulakas Kaunitar perenaine Kirki Kubri on teinud tõelise kasvudebüüdi jõudes gaselli edetabelisse kolmandat järjestikust aastat. Kubri rääkis Gaselli Kongressil, mis on olnud nende edu saladus ja kuidas julgeda äris teistest eristuda.

- Ulaka Kaunitari perenaine Kirki Kubri
- Foto: Raul Mee
Kõik sai alguse kümme aastat tagasi, kui Kubri käis Londonis ja nägi, et sealsed sekspoed olid maa peal, mitte keldrites, ja täiesti avalikes kohtades. Nii tuligi Kubri mõttele, et ka Eestis peaks taoline pood olema. “Sõbranna ütleski mulle siis, et sa pead selle ära tegema, ja sellest ajast alates ei läinudki poe avamiseni palju aega,” ütles ta. Edasi hakkas Kubri tegema turu-uuringut, et teada saada, mida mujal tehakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.