2021. aastal kasvas Zalando oodatust kiiremini. Edukate majandustulemuste taustal jätkab Zalando sel aastal strateegiliste sammudega, et ettevõtet kasvatada.
Märkimisväärselt kasvas Zalando klientide arv, eelmisel aastal saadi üle 10 miljoni uue kliendi. Püsikliendiprogrammiga Zalando Plus liitunute arv ületab miljonit klienti ning kahekordistub 2023. aasta lõpuks.
Viimase aasta jooksul suurendas Zalando naiste osakaalu ettevõtte viiel tippjuhtimistasandil ja IT ametikohtadel, käivitati uued koolitusprogrammid juhtidele ning seadis edasised ambitsioonikad eesmärgid.
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.