2021. aastal kasvas Zalando oodatust kiiremini. Edukate majandustulemuste taustal jätkab Zalando sel aastal strateegiliste sammudega, et ettevõtet kasvatada.
Märkimisväärselt kasvas Zalando klientide arv, eelmisel aastal saadi üle 10 miljoni uue kliendi. Püsikliendiprogrammiga Zalando Plus liitunute arv ületab miljonit klienti ning kahekordistub 2023. aasta lõpuks.
Viimase aasta jooksul suurendas Zalando naiste osakaalu ettevõtte viiel tippjuhtimistasandil ja IT ametikohtadel, käivitati uued koolitusprogrammid juhtidele ning seadis edasised ambitsioonikad eesmärgid.
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.