• 08.03.22, 09:30

Kodutehnika edasimüüja: turgu ei kontrolli enam suured brändid

Kaasaegne tarbija on avatud uutele brändidele, näitab köögi- ja kodutehnika maaletootjate praktika. Kaasaegne tarbija ei pelga proovida väiksemaid ja veel tundmatuid alternatiive sellistele kodutehnika hiiglastele nagu Electrolux või KitchenAid.
Nettrade’i tegevjuht Valentin Zaitsev
  • Nettrade’i tegevjuht Valentin Zaitsev
  • Foto: Pressimaterjalid
Kahekümne erineva Euroopa turu kogemusega kodutehnika toodete edasimüüja Nettrade’i tegevjuhi Valentin Zaitsevi sõnul on eurooplased üldiselt uutele kaubamärkidele avatud. Tarbija uudishimu uute brändide vastu teeb ettevõtte juhi sõnul turule seal veel tundmatu kaubamärgiga sisenemise lihtsaks. „Brändi tuntus ei otsusta tingimata selle kauba edu turul. Uute toodete puhul loeb ennekõike e-poe teeninduse tase ning kauba hinna ja kvaliteedi suhe. Veelgi parem, kvaliteet peab ületama maksumuse,“ rääkis Zaitsev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele