• 08.03.22, 09:30

Kodutehnika edasimüüja: turgu ei kontrolli enam suured brändid

Kaasaegne tarbija on avatud uutele brändidele, näitab köögi- ja kodutehnika maaletootjate praktika. Kaasaegne tarbija ei pelga proovida väiksemaid ja veel tundmatuid alternatiive sellistele kodutehnika hiiglastele nagu Electrolux või KitchenAid.
Nettrade’i tegevjuht Valentin Zaitsev
  • Nettrade’i tegevjuht Valentin Zaitsev
  • Foto: Pressimaterjalid
Kahekümne erineva Euroopa turu kogemusega kodutehnika toodete edasimüüja Nettrade’i tegevjuhi Valentin Zaitsevi sõnul on eurooplased üldiselt uutele kaubamärkidele avatud. Tarbija uudishimu uute brändide vastu teeb ettevõtte juhi sõnul turule seal veel tundmatu kaubamärgiga sisenemise lihtsaks. „Brändi tuntus ei otsusta tingimata selle kauba edu turul. Uute toodete puhul loeb ennekõike e-poe teeninduse tase ning kauba hinna ja kvaliteedi suhe. Veelgi parem, kvaliteet peab ületama maksumuse,“ rääkis Zaitsev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele