• 18.03.22, 10:21

Lidlis on oste teinud 23% elanikest

Märtsi algul Eestis esimesed poed avanud Lidlis on esimese kahe nädalaga ostmas käinud 23% Eestimaa elanikest, selgub värskest Kantar Emori uuringust.
Paljud kliendid leiavad siiski, et neile harjumuspärased tooted Lidlist puuduvad.
  • Paljud kliendid leiavad siiski, et neile harjumuspärased tooted Lidlist puuduvad.
  • Foto: Liis Treimann
Tallinnas, kus asub suurim osa Lidli poodidest, on ostjaid suisa 29%. Huvi ei näi raugevat ka lähiajal – 61% juba oste teinud elanikest plaanib Lidlit külastada ka lähima kahe nädala jooksul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele